oro inför hösten

Kompis: Jag vet inte riktigt hur jag känner inför hösten...
Jag (och övriga personer i sällskapet): Jaha, vad menar du? (Trivs hon inte med det nya jobbet? Orolig över att så många flyttar och hon är kvar? Är hon rädd att jordens undergång är nära? osv.)
Kompis: Jag vet inte vad jag ska ha för kläder!

Ovanstående konversation följdes självklart av ett djupt terapisamtal om separationsångest från sommargarderoben.

Antar att det är ett problem också, kanske inte lika stort som världens undergång. Men ändå.

Kommentarer
Postat av: You know who...

hahaha

2009-08-15 @ 13:18:40
Postat av: lotta

man kan ju ha långkalsonger under de trasiga jeansen!

2009-08-16 @ 18:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback