dagens outfit

Kanske att det behövs en liten förklaring till dagens utstyrsel. Idag har jag gått brevid min kompis mamma (eller mammas kompis, stämmer också) på intensiven. Fick även gå en trappa upp och observera två stycken operationer (svimmade inte, yes!). Tummen upp för Barbro, anestesisjuksköterskan som visade hur hon jobbade. Mycket intressant! Ska man bli sövd någon gång så vill man ha henne! En sak till, man lär sig faktiskt en del av att kolla på tv-serier som "ER". Utan det hade jag till exempel inte haft en aning om vad pnemoni och sepsis var för något, men det visste jag nu. hihi.

trångt mellan spegel och vägg, därav den något underliga "posen"... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback