ullared, flytt, julmust och bröderna larsson

Det var ungefär så som vår kväll såg ut.

Ullared - jag dör. Så sjukt roligt och tragiskt program. Nästan i klass med SHF (Svenska Hollywood Fruar).

Flytt - Emelie flyttade från "The Pink Room" till "The Green Room". Jag och Signe möblerade om lite, sen insåg vi att vi inte kunde ha det så och flyttade tillbaka möblerna.

Julmust - För att inte förlora julkänslan från igår. Dessutom spelade vi Peter Jöbacks julskiva för att späda på det hela. Najs. Åt även Marabou Vinter, mycket god tycker jag, mina vänner var inte lika imponerade. Men hallå! Det är ju som jul i en liten ask!

Bröderna Larsson - Var i Jkpg och passade på att hälsa på oss, mycket trevligt!


Kommentarer
Postat av: Alex

Det var trevliga timmar i Jönköping må jag säga.

Jag må säga att ni hade en mycket fin lägenhet med så den får man besöka mer.

2009-11-05 @ 00:30:54
URL: http://Larssonalex.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback