kaos

Städar ur garderoben hemma, det är minst sagt kaos. Nästan så att kaos inte är tillräckligt starkt ord för att beskriva tillståndet i rummet. Förstår inte att jag har sådan separationsångest vad det gäller kläder. Saker som jag inte har använt på flera år och som jag knappt skulle sätta på mig om jag fick pengar för det kan väl inte vara så svårt att skicka iväg?

Hittade lite andra roliga grejer i garderoben. Som min McDonald's utstyrsel (skulle jag lämnat tillbaka den när jag slutade?) och ett Pippi-tält.


En liten del av kaoset, kunde inte riktigt fånga det på bild.


Tältet. Orkade inte sätta upp det med pinnarna så jag använde en syster i stället. Systrar är bra till mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback